Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

My Last Breath-Προλογος.



Δεν υπάρχει τίποτα που να μ’ αρέσει περισσότερο από την αντίθεση ανάμεσα σε ένα αγγελικό πρόσωπο και σε ένα κολασμένο κορμί.

Frederic Beigbeder, 1965


'My Last Breath'

'Προλογος 1'

Ενα κρεβατη.Μια γυναικα.Χωρις κανονες.

Ελενα.

Το βλεμμα μου διετρεξε το σκοτεινο χορο του μπαρ.Τα φωτα αναβοσβηναν καθε δευτερολεπτο η μουσικη εβγαινε μεσα απο τα ηχεια κανοντας ολα τα σωματα να λικνιζονται στο ρυθμο της μουσικης.Πηρα στα στο χερι μου το ποτο και ηπια μια γουλια οταν τον ειδα να μπαινει μεσα στην εισοδο του μπαρ.Σταθηκε για μια στιγμη στο κατωφλη της εισοδου.Εβαλα το ποδι μου επανω στο αλλο,το κολλητο φορεμα μου ανασηκωθηκε.Εφερα τα χειλη μου κοντα στο ποτο και ηπια μια γουλια ενιωσα το καψημο να ρεει μεσα στο λαιμο μου ,τον κοιτουσα που  στεκοτανε στην εισοδο οταν το βλεμμα του συναντησε το δικο μου.

Αφησα τα χειλη μου να ανασηκωθουν φερνοντας το ποτηρι μπροστα στα χειλη μου.Τα πρασινα ματια του διετρεξαν μια πορεια σε ολο μου το κορμι στελνοντας κυματα παθους.Απομακρυνα το ποτηρι απο τα χειλη μου και το ακουμπησα επανω στο παγκο.Πηρα μια φραουλα μεσα απο το μπολακη.

Σηκωθηκα απο το σκαμπο και αρχηζα να βηματιζω προς το μερος του.Βυθησα το βλεμμα μου μεσα στο δικο του οσο προχωρουσε προς το μερος του ειδα που εγλειψε τα χειλη του κοιτωντας με.Το χαμογελω μου μεγαλωσε απο ικανοποιση βλεποντας τον να του προκαλω αμηχανια.Σταθηκα ακρηβως μπροστα του.Εφερα την φραουλα κοντα στα χειλη μου και δαγκωσα την ακρη της.Ενιωσα την γευση της στο στομα μου.Γευτηκα την γευση της.


<<Γεια σου Εντουαρντ>>καλως ηρθες στην απολυτη κολαση που θα ζησεις.

"Προλογος 2"




Ελενα:Η κοπελα που καθε αντρας θα επειθημουσε να εχει στο κρεβατη του.Το χρυσο κοριτσι με το κολασμενο κορμι που ο Εντουαρντ Καλλεν λαχταραει να εχει.Η Ελενα Πιρς εχει εναν σκοπο να κανει για παντα δικος της τον Εντουαρντ αλλα οχι μονο......



Εντουαρντ:Θελει να ζει την καθε στιγμη της ζωης του μονο με λεφτα και γυναικες.Γευτηκε μια βραδια με την αγνωστη Ελενα αμεσως αρχηζε να αλλαζει τον ιδιο του τον εαυτο μετα απο εκεινη την βραδια.Θελει μονο δικη του την Ελενα αλλα ποτε δεν θα καταλαβει οτι η Ελενα εχει αλλες προθεσεις για εκεινον.




Βιβιαν:Η καλυτερη φιλη της Ελενας.Ειναι παντα μαζι αχωρηστες απο καθε εμποδιο που πηγε να διαλυσει την φιλια τους.Η Βιβιαν το γλυκο κοριτσι που αγαπαει την ζωη χωρις να ζηταει τιποτα παραπανω απο αυτα απο εχει ηδη.Η Βιβιαν ειναι το αντηθετο απο την καλυτερη της φιλη την Ελενα.Δυο διαφορετικη χαραχτηρες.Η μια γλυκια.Και η αλλη σατανικη.Ποτε ομως δεν αφηνουν η μια την αλλη.






Βικτορ:Το γοητευτικο αγορι που διχαζεται απο την παρουσια της Ελενας.Ενα παρελθον που δεν τον αφηνει να ξεχασει.Ζει για να παρει αυτο που του ανηκει.




Τανια:Η γυναικα του Εντουαρντ.Η σκληρη γυναικα που παντα θα μισει την αγαπη που εχει στον Εντουαρντ θα αργησει να καταλαβει πως ο Εντουαρντ εχει ερωτευτη την μυστηρια Ελενα παρανομα αλλα δεν ξερει οτι ετοιμαζει κατι περισσοτερο η Ελενα.



Καρλαιλ:Ο πατερας της Ελενας.Εχει την εταιρεια Πιρς προσπαθει να πειση την κορη του να την αναλαβει αλλα η Ελενα μενει παντα στο στοχο που εχει βαλει.Την αγαπαει περισσοτερο απο καθε τι αλλα ειναι αρκετο για την Ελενα;


Μια γυναικα.Ενας στοχος.Χωρις κανομισμους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου