Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

2 Kεφαλαιο



2ο Κεφαλαιο


'Απολυτη Απολαυση'


Εντουαρντ




Τα χειλη της ειχαν ανασηκωθει σχηματιζοντας ενα προκλιτηκο χαμογελο το βλεμμα της ηταν βυθησμενο μεσα στο δικο μου ενιωθα ολο μου το σωμα να την αναζηταει.Ο αντρισμο μου ειχε ξυπνησει οπως και το τερας μεσα μου.Την ειδα που εκανε μερηκα βηματα κοντα μου αλλα σταματησε λιγα εκατοστα μακρια μου σαν να ειχε διαβασει τις σκεψεις μου για αυτη.



Ειχε κρατησει μια αποσταση μεταξυ μας αισθανομουνα την ζεστη του σωματος της να ακτινοβολει προς το σωμα μου ο αντρισμος μου ειχε αρχηζε να την αναζηταει.



"Ακολουθα με"η φωνη της βγηκε μια με την καυτη ανασα της.Γυρισε την πλατη της και αρχηζε να προχωραει προς το ασασερ.Μυρησα το γλυκο αρωμα της που μου θυμηζε βανιλια.Περασα το χερι μου αναμεσα απο τις τουφες των μαλλιον μου  και την ακολουθησα κοιταζοντας της καμπυλες της και τα μακρια ποδια της.Εσφιξα τα χερια μου σε μπουνιες οταν σταματησε ακριβως εξω απο το ασανσερ πατησε το κουμπι για να το καλεσει.



Δεν μπορουσα να βρισκομαι αλλο απο αποσταση μαζι της,σταθηκα απο πισω της τυληξα τα χερια μου γυρω απο την λεπτη μεσι της εσκυψα το χειλη μου προς το αυτι της.Η ανασα της ειχε κοπει για ενα κλασμα του δευτερολεπτου.



"Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο σε θελω αυτη την στιγμη"της ψυθηρισα χαμηλοφωνα εσφιξα τα χερια μου  γυρω απο την μεσι και την κολλησα επανω μου.Ο αντρισμος μου ηρθε σε επαφη με το κορμι της.



"Ειδες τι προκαλεις"προσπαθησα να συνγκρατησω τις σκεψεις της νυχτας εκεινης να της θαψω βαθια μεσα μου.



"Μου αρεσει που σου προκαλω αυτη την ταραχη,Εντουαρντ"γυρισε το σωμα της και υφωσε το κεφαλη της ακουσα τον ηχο απο το ασανσερ να ανοιγει η πορτα εκεινη την στιγμη με τραβηξε απο το γιακια του πουκαμισου μου και με τραβηξε μεσα στο ασανσερ.Τα χειλη της βρηκαν τα δικα μου και αρχηζα να την γευομαι της εσπρωξα προς το τειχο και την κολλησα εκει χωρις να την αφησω να κουνηθει ουτε ενα εκατοστο.



Τα χερια της τυλιχτηκαν γυρω απο τον λαιμο μου με τραβηξε δυνατα κοντα της τα χερια μομ κυλησαν στο κολλητο φορεμα της εσφιξα τους γλουτους της μεσα στις χουφτες μου και την σηκωσα ψηλα.Τυλιξε τα ποδια της γυρω απο την μεσι μου και ενιωσα τον αντρισμο να θελει να μπει μεσα της.



Ανοιξα το στομα μου και αναζητησα την γλωσσα της αρχιζα να περνω φωτια.Το μυαλο μου ειχε θολοσει.Την ηθελα σαν τρελος να παρει.



Το ασανσερ σταματησε αλλα εγω δεν την αφησα την κολλησα επανω μου τα χειλη μας ειχαν παρει φωτια οι γλωσσες μας γευοντουσαν η μια την αλλη.Σε μια στιγμη απομακρυνε τα χειλη της απο τα δικα μου.



"Οχι εδω"η ανασα της εβγαινε με κοπο απο το στομα της,τα χειλη της ειχανε κοκκινησει απο το εντονο φιλι.Την αφησα να σταθει κατω στο πατωμα.Εκλεισα τα ματια μου για να ελεγξω τον ευατο μου το χερι της εσφιξε το δικο μου και βγηκαμε εξω απο το ασανσερ.Σχεδον τρεχαμε για να μην χασουμε την επαφη που ειχαμε.Κατευνθηκαμε στα αριστερα και σταματησε εξω απο την πορτα δωματιου μας.

Εβγαλε απο την τσαντα την καρτα και την περασε απο την πορτα,η πορτα ανοιξε και μπηκε μεσα χωρις να χασω αλλο χρονο μπηκα μεσα και εκλεισα την πορτα πισω μου.Την κοιταξα που σταματησε μεσα στο σκοτενο δωματιο το κορμι της διαγραφοτανε μεσα απο το σκοταδι.



Σταματησε και γυρισε προς το μερος μου εβαλε το χερι της στα πλαγια του φορεματος της και αρχηζε να κατεβαζε το φερμουαρ σιγα-σιγα.Η ανασα μου ειχε κοπει,κρυος ιδρωτας αρχηζε να κυλαει οταν το φορεμα επεσε απο το κορμι της και κατεληξε στο πατωμα.

"Ελα κοντα μου"μου ψυθηρισε προκλητικα μεσα στην σιωπη.Υπακουσα στη διαταγη της και εκανα μερηκα βηματα ξεκουμπωσα τα κουμπια απο το σακακι και το εβγαλα με μια κινηση το πεταξα στο πατωμα.Βηματησε κοντα μου και σταθηκε μπροστα μου.

Σηκωσε το χερι της προς την γραβατα μου και την ξεδεσε.Κατηφορισε τα χερια της στο υφασμα του πουκαμισου μου.Με το δειχτη της αρχηζε και κατηφοριζε προς την ζωνη μου.Υψωσε το κεφαλη της.



"Εισαι υπεροχος"ειπε με προκλιτικη φωνη και κολλησε τα χειλη της επανω μου.Τα χερια της ξεκουμπωναν ενα-ενα τα κουμπια του πουκαμισου μου.Το εβγαλε και τα βελουδινα χερια της ηρθαν σε επαφη με το δερμα μου.Χαμηλωσε τα χειλη της και κατηφορισε προς το λαιμο μου.




Πηρα μια βαθια ανασα αλλα το τερας μου δηψαγε για το κορμι της.Την αρπαξα απο την μεσι και την πεταξα στι κρεβατη προτου προλαβει να αντιδταση της επιασα τα χερια και τα εβαλα απο πισω απο το κεφαλη της.


"Τωρα εγω κανω κουμαντο' της ειπα αγριεμενος απο τον ποθο μου.




Χαμηλωσα τα χειλη μου στην βαση του λαιμου της και ταυτοχρονος αφησα δεξι μου απο το σφιχτο κρατημα μου και κυλισα τα δαχτυλα στην δεξια πλευρα του κορμιου της,το σωμα της αντεδρασε και το βογγητο της ξεφυγε απο τα χειλη της.




"Ενας μηνας εχει περασει και ησουν μεσα στο μυαλο μου καθε βραδυ δεν μπορουσα να ικανιποιησω τον εαυτο μου και εβγαινα με αλλες'της εξομολογιθηκα ολα αυτα που ενιωθα ενα μηνα απο την εξαφανηση της.Δεν γνωρηζα το ονομα της,της δουλεια της,το χαραχτηρα της δεν γνωρηζα τιποτα ηξερα ομως ενα οτι ποθουσαμε τρελα ο ενας τον αλλον.




"Τιμωρησε με"η φωνη τηε μετατραπηκε σε ουρλιαχτο.Χαμηλωσα το κεφαλη μου προς το προσωπο της.


"Εισαι μεσα στο μυαλο μου-"


"Ελενα"ολοκληρωσε την προταση της με το ονομα της.Χαμογελασα που επιτελους εμαθα κατι για εκεινη.Ξαφνηκα τα χερια της κυλισαν στο στηθος.


¨Δεν εισαι ο μαναδικος που σκεφτοσουνα Εντουαρντ,ειχα ενα μηνα για να σκεφτω τα πρεπει και τα θελω μου"




"Και τι θελεις" την ρωτησα.




"Εσενα"ειπε και με γυρισε απο την αλλη μερια.Ανεβηκε επανω μου και αρχηζε και  φηλουσε το στηθος μου μεχρι  που εφτασε στο παντελονι και  το ξεκουμπωσε και ενιωσα το αντρισμο μου να ελεθευρωνεται.Ακουμπησα το κεφαλη μου επανω στα μαξιλαρια και εβγαλα το βογγητο μου οταν τον εβαλε μεσα στο στομα της η γλωσσα της διετρεξε στον αντρισμο μου.


Ο ιδρωτας κυλουσε στο σωμα εβαλα το χερι μου στις τουφες των μαλλιων μου και της τραβηξα δυνατα θα με πεθανει αυτη η κοπελα.Τα χειλη της ανεβεναν και κατεβεναν στον αντρισμο χωρις να σταματησει ουτε μια στιγμη να ανασανει ενιωθα την γλωσσα της να κανεις κυκλους στον αντρισμο μου να παιζει μαζι το.


Πηρα μια βαθια ανασα και εβγαλα το οξογονο απο μεσα μου.Ανοιξα τα ματια μου και την ειδα να τον αφηνει σηκωθηκε απο πανω του και στιρηχτικε στα γονατα της.




Περασε τα δαχτυλα της γυρω απο το μαυρο δαντελενιο εσωρουχο της και επιασε την ακρη του.Καταλαβα και μονο απο την κινηση της τι ηθελε.Σηκωθηκα απο τα μαξιλαρια και εκανα το σωμα πιο μπροστα.Τα μακρια καστανα μαλλια της επεφταν μπροστα απο το προσωπο τη.Υψωσα το χερι μου και την ταβηξα κοντα μου.




Τα χειλη μου φηλισαν απαλα το βελουδινο ομο της,με τα δαχτυλα μου κατεβασα την μια τεραντα απο το σουτιεν της.Ακουσα τον αναστεναγμο της οταν της εβγαλα το σουτιεν της.Τα στηθη ελεθευρωθηκαν και βυθησα το προσωπο μου σε αυτα .Πηρα μια ρογα της μεσα στο στομα και αρχιζα να την δαγκωνω αγρια με το αλλο μου χερι  κατηφορισα στο υφασμα του εσωρουχο της.


Ετριψα με το δαχτυλο μου το βρεγμενο σημειο της φωτιας της αρχηζα να της το τραβαω προς τα κατω.Ακουγα την καρδια της να χτυπαει σαν τρελη ετοιμη να σπασει μονο για εμενα οι ηδονικοι ηχοι της εσπαγαν την σιωπη μεσα στο σκοταδι μονο τα φωτα απο εξω διαπερνουσαν το σκοταδι.




Μπορουσα να διακρινω το καθε σημειο του κορμιου της.


Τα χειλη μου ειχαν παρει φωτια επανω στο στηθος  της,τα δαχτυλα της βυθηστηκαν μεσα στις τουφες των μαλλιων μου τις τραβηξε δυνατα  οταν χαιδεψα την φλογα της ηταν τοσο υγρη καυτη σαν φωτια που ηθελε να την σβησεις εσυ ο ιδιος.




Αρχηζα να την χαιδευω βασανιστηκα στην φλογα της.Ενιωσα  το βογγητο της να με ανεβαζει στα υψη.Κυλισα τα δαχτυλα απο την φλογα της στα ποδια της χαιδεψα απαλα τους γλουτους της νιωθοντας το κορμι της να τρεμει απο ευχαριστηση στο αγγιγμα μου.




"Σε χρειζαομαι"την ακουσα να μου ψυθηριζει σε συνδιασμο με το βογγητο που βγηκε απο τα χειλη της.




"Σε τι,Ελενα;"την ρωτησα οταν βυθηστηκα μεσα της και βογγηξε δυνατα.Αρχιζα να την κατακταω δυνατα χωρις να την αφησω απο την αγκαλια μου.Εσφιξε τα χερια της στους ομους για να στιρηχτει και αρχηζε να συνχρονιζεται μαζι μου.Τα κομιας μας γινοντουσαν  ενα καθε λεπτο τα νυχια της βυθηστηκα μεσα στην σαρκα μου απο την δυναμη που αρχιζα να βαζω μεσα της.




Το αιμα μου παλεβοτανε στις φλεβες μου προσπαθουσα να κρατησω τον ποθο για την Ελενα.Ολα ειχαν γινει τοσο γρηγορα ειχε φυκαλισει την καρδια μου κανοντας την να χτυπαει μονο για εκεινη.Ο ιδρωτας κυλουσε στα κορμιας που συναντουσαν ξανα και ξανα το ενα με το αλλο.Σαν ενα.Τα βογγητας της σιγα σιγα εφταναν στο τελος νιωθοντας την εκρηξη της να ξεσπαει σε συνδιαμο με την δικη μου.




Εβγαλα το βογγητο μου απο το σφιχτο κρατημα του σαγονιου μου επεσα πισω στο κρεβατη μαζι με την Ελενα στην αγκαλια μου οι ανασες μας προσπαθουσαν να βρουν την ισοροπια αναμεσα σε ψυχη και σωμα.Το σωμα μου ανταποκρινοτανε στα χαδια της στα φιλια της.Η ψυχη μου ηταν καταδηκασμενη στην κολαση της μπορουσε με καθε τροπο να την διαλυσει η να την κρατησει κοντα της.Παλευα  να κρατησω τον ελεγχο για να μην την κανω ξανα δικια μου.




"Ηταν η καλητερη τημωρια"την ακουσα να λεει και σηκωθηκα για να στιρηχτει στον αγκωνα της.Μερηκες τουφες απο τα μαλλια της επεφταν μπροστα στο προσωπο της.Περασα τα δαχτυλα μου γυρω απο τον λαιμο της και την τραβηξα κοντα μου.




Πηγα να την φιλησω αλλα αποτραβηχτικε απο εμενα και σηκωθηκε απο το κρεβατη και αρχηζε να μαζευει τα εσωρουχα της.




"Που πας;"την φωναξα οργησμεβνος βλεποντας την να φοραει τα εσωρουχα της η ματια της ηταν καρφωμενη στο κενο.




"Θα σου τηλεφωνησω συντομα"τα χερια της ανεβασαν το φερμουαρ του φορεματο της.Σηκωθηκα ανικανος απο το κρεβατη εμποδιζοντα της να φυγει.Την επιασα απο τα μπρατσα της σφιγκοντα τα δαχτυλα μου δυνατα γυρω απο το απαλο δερμα της.




"Θα με αφησεις να φυγω;"ειπε ξεφυσωντας.




Εσφιξα το σαγονι μου βλεποντας την να αντιδρα με αυτο τον τροπο ειχε αλλαξει μετα απο το αυτο που ειχε συνβει στο κρεβατη.Σαν να πηρε αυτο που ποθουσε και μετα να το πετουσε στα σκουπηδια.




"Οχι,πρωτον ενφανιζεσαι μετα απο εναν μηνα ερχομαστε εδω κανουμε ερωτα και εσυ τωρα σηκ-"




"Μπορω να κανω οτι θελω δεν νομηζω να σε ρωτησω για το ποτε θα φευγω"ενα ειρωνηκο χμαογελο καλυψε τα χειλη της.Το αιμα μου ειχε στερεψει σε καθε σημειο του σωματος μου ενιωθα σαν βουλιαζω σε μια αβυσσο.




"Γιατι ενφανιστηκες μετα απο εναν μηνα;"παλευα να συνγκρατηθω να μην της ορμισω και την βαλω με την βιαια στο κρεβατη και ξεσπασω ολο μου τον θυμο επανω της.




"Πολυ απλα δεν αντεχα αλλο μακρια ουτε εσυ απο εμενα"ειπε τονιζοντας την καθε λεξη.Τα χειλη της πλησιασαν προς τα δικα μου εισπνευσα την καυτη ανασα της και ενιωσα τα χειλη της να αφηνουν ενα φιλα επανω στα δικα μου.




"Το ξερω οτι ειμαι η πρωτη που σε κανει να νιωθεις διαφορετικα,Εντουαρντ"τα λογια της ειχαν χαραξει την καρδια μου πως ηξερε οτι ηδη αρχηζα να νιωθω κατι βαθυ για εκεινη.




"Το ξερω πως αυτη την στιγμη συνγκρατεις με κοπο τον ιδιο σου τον ευατο για να μην με βαλεις ξανα στο κρεβατη"τα χειλη της κατηφοριζαν στο στερνο μου χαρηζοντας φιλια τα χερια της χαιδευαν τα πλευρα μου να κανοντας με να παρω ξανα φωτια.




"Εισαι τοσο διαφορετικος απο ολους του αλλους"απομακρυνθηκε μερηκα βηματα απο κοντα μου και πηρε την τσαντα της.Χωρις να μιλησει προχωρησε προς την πορτα προσπερνωντας με απο διπλα μου.Στραφηκα να την κοιταξω οταν εβαλε το χερι της στο πομολο.Σταθηκε για μια στιγμη.


"Σταματησε την"φωναξε μεσα μου η καρδια μου.Δεν την ακουγα ειχα κολλησει τα ματια επανω σε εκεινη την κοπελα που με ειχε αφησει στην αβυσσο που βουλιαζα μονος μου.




"Σε ευχαρηστω που δεχτηκες την προσκληση μου"το βλεμμα της συναντησε το δικο μου.Ανοιξε την πορτα αφηνοντας πισως της εναν Εντουαρντ που βουλιαζε στην απολυτο αβυσσο.








"Εισαι ενας δειλος"επανλαμβανα ξανα και ξανα στον εαυτο μου.Δεν ειχα κανει καμια προσπαθεια για να την κρατησω αντηθετος υπεκυψα ακουγοντας τα λογια της που μου ψυθιριζε ειχε καταλαβει τα παντα.Συνγκρατουσα,παλευα με τον εαυτο μου για να μην την βαλω κατω.Πως μπορουσα να επιβιωσω με ολες αυτες τις σκηνες απο την χθεσινη μας βραδια;Τα λογια της να ερχονται ξανα και ξανα στο μυαλο μου.Με χρειαζοτανε την χρειαζομουνα.Το σωμα που την ηθελε καθε στιγμη μια νυχτα δεν αρκουσε για να βγαλω ολο μου το παθος επανω σε αυτο το κολασμενο κορμι που ξυπναγε το τερας μεσα μου.



"Πως πηγε η χθεσινη συναντηση;"η φωνη της Τανιας με εβγαλε απο τις σκεψεις μου.Την κοιταξα που ηπιε μια γουλια απο τον καφε της.



"Ειναι πολυ ευχαρηστημενος ο πελατης με τα αποτελεσματα"πηρα τν εφημεριδα στα χερια μου και προσποιθηκα οτι την διαβαζα.

"Αργησες εχθες σε κρατησε πολλες ωρες αυτο ο πελατης"ο τονος της φωνη της μου τραβηξε την προσοχη.Πεταξα την εφημεριδα στο τραπεζη και ακουμπησα τα χερια μου στα γονατα μου.



"Διακρινω μια αμφιβολια,Τανια;"το βλεμμα της εμεινε στυλωμενο επανω στο προσωπο μου.Δαγκωσε το κατω χειλος της.



"Οχι,φυσηκα πως το σκεφτηκες αυτο το πραγμα;"υψωσε την φωνη της.



"Απλως σε βλεπω πως δεν με πηστευεις Τανια και νομηζω οτι-"

"Ειναι οτι εχουμε καιρο να κανουμε ερωτα"με διεκοψε απομα.Εσφιξε τα χερια της σε μπουνιες επανω στα γονατα της.Την κοιταξα που ειχε σκυψει το κεφαλη της και δεν μηλουσε.Αφησα την ανασα μου να βγει απο τα χειλη μου.



"Εχω δουλεια πρεπει να φυγω"σηκωθηκα και επιασα το σακακι μου απο τον αλλο καναπε.Ξαφνηκα ακουσα το κινητο μου να χτυπαει επανω στο τραπεζη.Η Τανια σηκωσε το κεφαλη της και κοιταξε το κινητο μου.Το σωμα μου αμεσως κινηθηκε για να προλαβει την κληση ειδα την αγνωστη κληση στην οθονη.Κοιταξα την Τανια που το βλεμμα της ηταν κολλημενο στο κινητο μου.



Πατησα το πληκτρο απαντησης και γυρησα την πλατη μου προς την Τανια,αργησα να βαλω το κινητο μου στο αυτι μου.

¨Ναι;"ηξερα πολυ καλα ποιος ηταν ο αγνωστος αριθμος.

"Γεια σου Εντουαρντ"η φωνη της Ελενας ακουστηκε στην γραμμη.Σταματησα για μια στιγμη στις σκαλες που οδηγουσαν στο γκαραζ.

"Που βρηκες τον αριθμο μου;"της ψυθιρησα χαμηλοφωνα.Το γελιο της ακουστηκε απο την αλλη γραμμη.

"Οποιος ενδιαφερεται ψαχνει"κατεβηκα ενα σκαλι και κρατηθηκα απο τα καγκελα το σωμα μου ξαφνικα αρχηζε να λυγιζει.

"Εισαι  πολυ εξυπνη αλλα και πολυ απροσεχτη"αν το σηκωνε η Τανια τοτε ολα θα καταστρεφοντουσαν θα εχανα καθε πολυτελεια απο την ζωη αυτη τα λεφτα της αλλα το σημαντικοτερο απο ολα που μπηκε στην ζωη μου.Η Ελενα.

"Εχεις κατι να κρυψεις;"ρωτησε γεματη περιεργια.



"Οχι,Ελενα απλως φανταζομουνα οτι-"



"Και ομως ειδες Εντουαρντ δεν χαθηκα σε πηρα,αληθεια η χθεσυνη νυχτα ηταν πολυ-"σταμτησε στην μεσι της προτασης.



"Ηταν πολυ γρηγορη"ολοκληρωσα την προταση της.Ανοιξα την πορτα απο Audio μου και πεταξα το σακακι στην θεση του σηνοδηγου.



"Ναι πραγματι γι'αυτο θελω να επανορθωσω για την χθεσινη μου διαφυγη θες να παμε για φαγητο;"εκλεισα δυνατα την πορτα ακουγοντας τα λογια της.Ηθελε να συναντηθουμε τοσο συντομα;



"Λοιπον τι λες;"επεμενε στην προσκληση της.



"Θελω και ανταλαγμα"αφησα το σωμα μου να πεσει στο καθησμα.



"Μμμμμ.....θελεις ανταλαγμα τι ακριβως απαιτει ο κυριος;"το γελιο της αντυχησε μεσα στο αυτι μου.Ηθελε να παιξει μαζι μου.



"Αφησε καποιον ανηκανοποιτο χθες βραδυ"της ειπα νιωθοντας τον αντρισμο μου να ερεθηζεται και μονο στην σκεψη.



"Μπορω να προσφερω μια βοηθεια;"ακουσα την αθωα φωνουλα σε συνδιασμο με τον ηχο των τακουνιον της.



"Πολλα μπορεις να προσφερεις"ειπα και ενα σατανικο χαμογελο ενφανιστηκε στα χειλη μου φανεροντας στο μυαλο μου το γυμνο κορμι της.



"Θα κανω οτι μπορω κυριε"απαντησε χαμηλοφωνα.Το μυαλο μου πηγε ξαφνηκα σε εκεινη ηταν τοσο μυστηρια απο το κινητο.Προσπαθουσε να κρυψει κατι.



"Που εισαι;"η φωνη μου αλλαξε σχεδον στο επομενο λεπτο.Η ανασα της μονο ακουγοτανε στην αλλη γραμμη.Εσφιξα το κινητο μου μεσα στην χουφτα του χεριου μου.



"Απαντησε μου"προσπαθουσα να κρατησω ενα αισθημα που πρωτη φορα ειχα βιωσει ηταν σαν καποιον διαμονας να ειχε παρει την καρδια μου και αρχηζε να την χαρακωνει.Το χειροτερο ειναι οτι ζηλευα οτι καποιος μπορουσε να την ειχε.



"Ειμαι σπιτι"απαντησε κοφτα χωρις να μου αφηνει περιθωρια για να ξεσπασω επανω της.



"Μηπως εννοεις οτι εισαι σε κανενα ξενοδοχειο και σε γαμαει κανενας αλλος"της πεταξα χωρις καν να σκεφτω τις συνεπειες και την αντιδραση της.



"Αυτο πιστευεις για εμενα,εισαι μεγαλο καθηκι τελικα ποτε δεν θα εκανα κατι τετοιο αλλα μαλλον ειναι το αντιθετο εσυ εσαι αυτος που πηδαει διαφορες τσουλες"ενιωσα την καρδια μου αδεια χωρις καν να χτυπαει μεσα μου σαν καποιος να την ειχε παρει.Η γραμμη κοπηκε.Εκλεισα το κινητο.Εβαλα το κλειδη στην μιζα και γυρησα το κλειδη στα αριστερα η μηχανη αναψε πατησα στο τερμα το γκαζι εχοντας την Ελενα μεσα στο καταραμενο μυαλο μου.


                                                                                                                         Ελενα                                                                                     
                                                                  
Τα νευρα μου αρχηζαν να σπανε καθε στιγμη φερνοντας τα λογια του στο μυαλο μου.


Δεν ειχε κανενα δικαιωμα να μου μηλαει με αυτο τον τροπο ηθελα τοσο πολυ να ανοιξω το κινητο μου να τον παρω τηλεφωνο να του πω οτι ολα τελειωσαν αναμεσα μας.Θα ηταν ενα μεγαλο λαθος αν επρατα με αυτο τον τροπο επρεπε να σηνεχιζω την παρασταση ειχε αισθηματα για εμενα απο την πρωτη στιγμη εκεινη της βραδιας που ειχαμε βρεθη.



Ηταν τοσο διαφορετικος απεναντη μου σαν καποιος αλλο Εντουαρντ επαιρνε την θεση του,επρεπε να συνεχησω την παρασταση μου δεν θα τα παρατουσα τοσο ευκολα.Αυτο που θα επρεπε να το κανω θα το εκανα πασυ θυσια.

Ειχα σκοπο να παραδωσω ολο μου τον εαυτο αν χρειζοτανε στον Εντουαρντ Καλλεν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου